söndag 26 augusti 2012

Valpen

 Mina möjligheter att ta sig till stugan med bil funkade inte eftersom det inte finns någon väg fram :(
Men det fanns en gammal skogsväg som har används av kommunen när de har fraktat timmer som de har avverkat.

Då började letande efter en terrängbil på blocket.
Efter några veckors letande så hittar jag en gammal Volvo valp 68a i Västerås.
Det var bara att ta sig dit och kör hem den.
Det gick inte så fort.
Körde 20mil i 55 km/h

 Här står jag och väntar på färjan. Min lilla plasteka på flaket. Ska frakta den till fastland och renovera upp den :) Ett nytt projekt




Provkörde kranen på en sten som jag behövde vid stugan.

Efter en heldel användning av valpen så såg jag att jag inte hade någon nytta längre av den och då var det en fiskare på ön som köpte den.
I vilket fall så hade vi väldigt roligt med valpen t.ex. när vi var ute i skogen och lekte i terrängen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar